Varaa aika. Klikkaa "Mene kalenteriin"
Analysoimme vain sivustoja, joita itse edustat.
Tukeeko yrityksesi verkkosivusto myyntiä? Auttaako se generoimaan liidejä? Tai kerääkö se asiakkaista arvokasta dataa? Saako myyjä tietää jos tärkeä prospekti vierailee sivustolla?
Perataan sivustonne käytettävyys, tehokkuus ja toiminnallisuus sekä markkinoinnin että myynnin näkökulmista.
Tarkastetaan miten voit hyödyntää AI:tä ja automaatiota.
Analyysin avulla saat haluttaessasi hyvät eväät sekä kehittää nykyistä sivustoa että lähteä suunnittelemaan uutta.
Hakuja tehdään nykyään ihan erilailla. Asiakkaasi eivät käytä hakusanoja vaan hakevat kuten puhuvat. Siitä on kiittämistä mm. Amazonin ja Googlen.
Hakusanojen merkitys on laskenut. Hakukoneet arvioivat sivustosi painoarvoa tarkistamalla kuinka hyvin sisältö on organisoitu ja luotu klusteriperiaatteella.
Asiakkaasi ei odota. Painopiste tänä päivänä on siirtymässä reaali-aikaisiin keskusteluihin. Chätit ja botit ovat arvokas lisä myynnissä ja asiakaspalvelussa.
Analysoimme vain sivustoja, joita itse edustat.