Mikä HubSpot CRM ja kenelle?

HubSpot on yksi maailman suosituimmista asiakkuuksien hallinta-alustoista ja tarjoaa ehdottomasti intuitiivisimman käyttökokemuksen Top 3:n SaaS-ohjelmistojen joukossa. HubSpot on CRM markkinan kehitysveturi, alusta jonka käyttöönotto on ketterää ja käyttöaste korkea. Se skaalautuu yrityksesi mukaan aina ilmaisesta Enterprise-versioon saakka.

Se on ainoa CRM, joka palvelee myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua yhden ja saman koodiston pohjalta, tarjoten näin ylivoimaisen kyvyn oikeasti johtaa asiakaskokemusta - mitattavasti tehokkaammin ja kilpailijoita kanattavammin.

"Siirtyminen exceleistä moderniin CRM:ään on iso loikka. Sanotaan, että käyttöönotto onnistuu, kun tiimi avaa HubSpotin heti aamusta. Olemme tehokkaan ja käytännöllisen ohjelman avulla kulkeneet kohti tätä päämäärää Hubitin osaavan opastuksen avulla. Samalla turha naputtelu ja päällekkäisten työkalujen käyttö on vähentynyt merkittävästi".

Janne Larisalo, Kaupallinen johtaja, Yyterin Virkistyshotelli

Miten HubSpot CRM yhdistää organisaation?

Myynti

CRM pitää myyntiputken, diilit ja asiakastiedot järjestyksessä ja hallittavissa. Sähköposti-integraation avulla tallennat olennaiset viestiketjut asiakastietoihin kaikkien nähtäväksi. Pystyt myös koostamaan visuaaliset ja selkeät raportit myynnin seuraamiseksi ja kehittämiseksi.

Lue lisää.

Markkinointi

Järjestyksessä ja hyödynnettävissä oleva asiakasdata mahdollistaa markkinoinnin personoinnin segmentti- tai jopa asiakastasolla. HubSpotissa markkinoit tehokkaasti eri ryhmille listojen avulla, ja lomakkeilla rikastat asiakasdataasi entisestään. Raportointi ja analytiikka pitävät sinut kartalla markkinointisisältösi laadusta.

Lue lisää.

Asiakaspalvelu

HubSpotin keskitetyn inboxin avulla hoidat kaikki asiakaskanssakäymiset samassa paikassa. Pääset inboxissa käsiksi kaikkeen CRM-dataan, mikä mahdollistaa kohdennetun asiakaspalvelun ja personoidun asiakaskokemuksen. Raportoinnilla seuraat ja kehität asiakaspalvelun laatua.

Lue lisää.

Operatiivinen toiminta

HubSpotin CRM-järjestelmän pystyy integroimaan muiden ohjelmistojen kanssa, mikä mahdollistaa datan synkronoinnin usean eri alustan välillä. Sisäänrakennetulla automaatiolla helpotat kontaktien hallintaa, datan puhtaanapitoa sekä tiedon rikastamista. Kustomoiduilla raporteilla pystyt seuraamaan tarkasti yrityksellesi tärkeitä toimintoja.

Lue lisää.

HubSpot-alustan ytimessä on CRM

Alusta-ajattelun kautta voit räätälöidä tavoitteitasi tukevan kokonaisuuden myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ohjelmistoista - kaikki yhden ja saman CRM:n ympärille.

HubSpot alustaa koostuu hubeista. Vain myyntiin keskittyvä organisaatio voi valita CRM:n (se on ilmainen) edistyksellisempiä myynnin tehoa kasvattavia työkaluja Sales Hub:in avulla joko Starter, Pro tai Enterprise-tasoilla.

Toisaalta, moni myös markkinoi😎 Voit siis valita pakettiisi myös Marketing Hub:in - jälleen samalla tasologiikalla. Ja sama pätee asiakaspalveluun, verkkosivuihin jne.

HubSpot CRM Platform

Mitä eri HubSpot hub:it sisältävät?

  • Marketing Hubista listasegmentointi, blogi, sähköpostimarkkinointi ja lomaketyökalu
  • Sales Hubista diilipipeline, 1-to-1 sähköpostit, sähköpostipohjat ja sähköpostien seuranta
  • Service Hubista tiketöinti, perus botit, live chatti ja jaettu inbox
  • CMS Hubista laskeutumissivut, SEO suosituksia ja nettisivuliikenteen analysointi
  • Operations Hubista datan synkronointi, mukautetut tietokentät ja App Marketplace integraatiot

Lue lisää HubSpot CRM:stä täältä.

Käyttäjinä mm.

Top #4 HubSpot CRM kysymystä

Mikä on CRM?

CRM tarkoittaa Customer Relationship Management -ohjelmaa, eli asiakkuudenhallintajärjestelmää. CRM-järjestelmä auttaa yritystä hallinnoimaan ja johtamaan asiakassuhteita keskitetysti. Sen avulla järjestelet asiakasdatan muotoon, jota on helppo hyödyntää jokapäiväisessä työssä eri tiimien välillä.

HubSpot CRM palvelee koko organisaatiotasi, ja kaikki tieto on helposti löydettävissä yhdestä paikasta. Lisää tehoa, läpinäkyvyyttä ja tuloksia!

Miksi valita juuri HubSpotin CRM?

HubSpot on helppokäyttöinen - ja syvällinen, helposti kustomoitava sekä omaksuttava moderni CRM.  HubSpot tarjoaa +5000 integraatiota ja rajapinnat mahdollistavat vaativat integraatiot. HubSpotin kautta tiimiesi on helppo toimia yhdessä ja hyödyntää järjestelmän asiakasdataa kaikessa tekemisessä.

Kaikki tieto ja työkalut ovat helposti saavutettavissa, ja erilaiset automaatiot vähentävät manuaalisen työn tarvetta. Katso HubSpotin YouTube -keissejä tästä.

Lue lisää täältä.

Kuinka paljon HubSpot CRM maksaa?

HubSpotin perus CRM on täysin ilmainen niin kauan kuin haluat. Kyseessä ei siis ole ilmainen kokeilu. Saat käyttöösi CRM-järjestelmän 1 000 000 asiakaskontaktin tilalla, eikä asiakasdataa ole rajoitettu.

Edistyksellisempiä CRM toimintoja on saatavilla Sales Hubin maksullisissa paketeissa. Lue lisää Sales Hubista täällä.

Minkä kokoisille yrityksille HubSpot CRM sopii?

HubSpotin CRM skaalautuu helposti eri kokoisten yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin. Se palvelee erityisen hyvin kasvuhakuisia yrityksiä, jotka haluavat aloittaa pienellä ja laajentaa työkalupakkia ajan myötä. Kysy lisää asiantuntijaltamme täältä.

Jutellaan CRM:stä!

Varaa HubSpot CRM esittely alta.