Voiko markkinoinnin tuloksena olla bisneksen kasvu?

Kyllä! Yhdistä myynti, markkinointi, automaatio sekä asiakaslähtöinen kasvustrategia - kasvua asiakaskokemuksen kautta.

Hubit täyttää myyntiputken:

NYT-maailmassa markkinointi ja myynti vaativat ketteriä toimintatapoja, sekä mitattavat ja yhteiset tavoitteet. Asiakkaiden ostokäyttäytymistä tukevat strategiat ja markkinointiohjelmat mahdollistavat entistä tehokkaamman liidigeneroinnin, asiakashankinnan sekä liiketoiminnan kehittämisen.

Hubit on suomalainen markkinoinnin ja myynnin kasvun ammattilainen, sekä HubSpot -alustan asiantuntija joka auttaa asiakkaitaan modernin markkinoinnin johtamisessa.

 

Inbound markkinointi

Inbound-markkinointi

Toimi ajatusjohtajana ja generoi liidejä verkosta oikean sisällön avulla. Lämmittele, houkuttele potentiaaliset asiakkaat luoksesi ja identifioi aktiivinen kysyntä.

2-4ABM markkinointi

ABM -markkinointi

Tavoita ja klousaa se yksi tärkein tai ne tärkeimmät asiakkuudet (Account Based Marketing). Priorisoi ja mene iholle. Keskitä voimasi harvoihin ja valittuihin ja klousaa tärkeimmät asiakkuutesi.

Sales Enablement

Sales Enablement

Luo markkinoinnille ja myynnille yhteiset tavoitteet, mittarit ja tavat toimia. Varmista, että kriittisillä toiminnoilla on yhteinen suunta.

4-445

Sisältömarkkinointi

Tarjoa relevanttia sisältöä asiakkaasi ostomatkan jokaiseen vaiheeseen. Mahdollista mitattavuus ja markkinoinnin ROI.

Lue lisää

10x tehokkaampi tapa kasvaa?

Moni yritys keskittyy vain uusiien asiakkaiden hankintaan vaikka hakukoneiden, bottien ja tekoälyn aikakaudella kannattaa resurssit suunnata tuttuun suuntaan. Asiakkaasi on kasvusi paras mahdollistaja.

Ota breikki, nauti kuppi kahvia ja vilkaise infografiikkaamme. Näet miksi...

  • uusien asiakkaiden hankintakustannukset ovat karkaamassa käsistä
  • asiakkaasi ovat yrityksesi parhaat myyjät
  • asiakaskokemuksen johtaminen on tehokkaampaa kuin koskaan
Infografiikkaan
State of Inbound
Yrityksesi markkinoinnin prioriteetit ensi vuonna?

HubSpotin vuosittainen State of Inbound-tutkimus perehtyy asiaan. Mm.

  • 75% vastaajista kertoivat prioriteetikseen kehittää pipelinea ja tehostaa matkaa liidistä asiakkaaksi. 
  • 55% vastanneista haluaa ykkösasiana enemmän trafiikkia verkkosivuille. 
  • 45% yrityksistä haluaa löytää ja osoittaa maagisen markkinoinnin ROI:n. 

Uusin tutkimus on vuosimallia 2018. Suosittelemme!

Tutustu tutkimukseen tästä
Certified Gold Partner

IT? Kyllä, HubSpot.

Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut kaikki yhden katon alla. Tunnemme HubSpotin erinomaisen hyvin - onhan meillä kokemusta jo vuodesta 2012.

 

Starttipalvelut

1-115

Tarvitsen HubSpot-lisenssin, käyttöönoton ja kumppanin alkumetreille. Kolmen kuukauden aikana suoritettava napakka ohjelma. Siinä kaikki!

Lue lisää ->>

Kasvupalvelut

2-5

Haluan ottaa HubSpotin haltuun osaavan kumppanin kanssa. Tarvitsen jatkuvaa tukea, sisältötuotantoa ja sovellusosaamista vähintään kuuden kuukauden ajanjaksolle.

Lue lisää ->>

Tukipalvelut

3-335

Tarvitsen lisää markkinoinnin ja myynnin näkemystä ja tukea HubSpotin alustan eri osa-alueilla. Alustan käytön auditointi voisi tehdä poikaa.

Lue lisää ->>

Sparraamme yritystäsi oikeaan suuntaan

-> Mikä on paras tapa digitalisoida markkinointi ja myynti?
-> Miten automaatiosta saadaan kaikki irti?
-> Mitä markkinoinnin automaatio oikeasti maksaa?

Isoja kysymyksiä, joihin voimme vastata!