Search:

Palvelumme

Johtavaa eurooppalaista osaamista:

Myynnin organisointi &
HubSpot CRM

Päivitä tavoitteet ja luo tehokkaat prosessit CRM-vetoiseen myyntiin ja asiakashallintaan HubSpot -ympäristössä. 

Markkinoinnin
& myynnin yhteispeli
Linkitä sisältömarkkinointi  prospektointiin sekä myyntiputken hallintaan. Auta myyntiä keskittymään laatuliideihin.
Myynnin aktiviteetit
& Inbound -ohjelmat
Jalkauta markkinoinnin ja myynnin linkitetyt ohjelmat ja keskity toimenpiteisiin, joiden ROI on mitattavissa.

HubSpot Partner Agency -palvelut


 

HubSpot käyttöönotot
 
Käyttöönotot & koulutus
Sertifioidut HubSpot käyttöönotot ja koulutusohjelmat Helsingissä & Oulussa. Basic & Advanced.
HubSpot integraatiot
 
Integraatiot
Natiivit ja vaativammat integraatiot kokeneiden HubSpot integraatio-osaajien avulla.
 
 
HubSpot tuotannot & tuki
 
Sisältötuotanto & tuki
Best practice -sisällöt laadukkailta Inbound ammattilaisilta. Alustan käytön sparraus tai HubSpot as a Service.

HubSpot CRM & Sales Hub -kokonaisuuden haltuunotto

Käytännöllisen ohjelmamme avulla investointisi myynnin kehittämiseen ja tehostamiseen onnistuu: 

  • Asiakassegmentointi, ostomatka ja kvalifiointiperusteet.
  • Myynnin järjestäytyminen ja roolitus.
  • Prospektointikäytäntö: tavoitteet, prosessit, sparraus (Inbound ja/tai ABM).
  • CRM & Sales Hub -haltuunotto ja ohjaaminen (käyttö, raportointi, analytiikka, myynnin automaatio, pipeline management, sequences, playbooks).

HubSpot CRM haltuunotto

Myynnin ja markkinoinnin yhteinen pelikenttä? Yksi tapa toimia, kiitos.

Yritykset, joissa markkinointi ja myynti pelaavat tehokkaasti yhteen, lukeutuvat keskimäärin 80% vahvimpien yritysten joukkoon.

  • Organisoituminen, asenne, tavoitteet ja prosessit sekä myyntisuppilon hallinta
  • Markkinoinnin ja myynnin "hand off" & SLA
  • Markkinoinnin ja myynnin yhdistetty palveluprosessi
  • Jalkautus HubSpotissa (asetukset, automaation hyödyntäminen) 

Markkinoinninja myynnin yhdistäminen

Inbound -ohjelmat yhdistetään myynnin aktiviteetteihin.

Myynnin kasvuun ja liidien tuottamiseen tähtäävät  toimenpiteet ovat mitattavia ja skaalautuvia.

  • Inbound-strategian tarkistus (ostajapersoonat ja profiilit, ostomatka ja kontekstuaalinen sisältösuunnitelma)
  • Sisältömarkkinoinnin ohjelmat ja taktiset myynnin kampanjat
  • HubSpot Sales -työkalujen sekä mm. automaation workflow:t
  • Liidien tuttamista ja asiakkaan ostomatkaa tukevat B2B -verkkoympäristöt (sisältää verkkosivut, laskeutumissivut, sosiaalisen median, sähköpostit ja chatit/botit)

Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen

Lisää tehoa irti koneesta?

Suhdanteet tulevat ja menevät, mutta menestyjät valjastavat verkon ja digitaalisuuden osaksi menestyksen reseptiä. Inbound ei ole autuaaksi tekevä voima: kilpailukykyinen organisaatio valitsee oman tiensä ja löytää teknologiat, jotka puhaltavat missioon elämän.


Jotain pitäisi tehdä, sanoi myyntijohtaja.


Pyydä näkemyksemme.

Mietitkö miten eteenpäin? Mihin panostaa ja mihin ei? Mitä virheitä voit välttää ja mitä mahdollisuuksia havitella? Lupaamme rehellisen näkökulmamme. 

Sovi online tilannearvio

Euroopan kokeneinta HubSpot -osaamista 

Olitpa aloittamassa matkasi HubSpotin kanssa tai jo pitkälle potkinut konkari, voimme auttaa sinua Euroopan yhden kokeneimman tiimin kera. Olemme se kumppani, joka saa asiat tapahtumaan aina seniorin kera. Asiantuntijamme ovat sertifioituja, ja esimerkiksi vaativissa integraatioissa hyödynnämme palkittuja kumppaneita.

Käyttöönotot & koulutus

  • HubSpot -käyttöönotot
  • Marketing, Sales & Service Hub
  • Sertifioidut kouluttajat

Integraatiot

  • Sekä natiivit että vaativat kokonaisuudet
  • Tilaus -toiminnallisuuksien integraatiot
  • Intra- ja muut sovellukset

Sisältötuotanto & tuki

  • Sisällöt & verkkosivut
  • Alustan operointi & toimenpiteet
  • Toiminnan ohjaus, sparraus & optimointi 

 

YHTEYS

Mielessä jotain?

Ota yhteyttä

Soita

Soita

Sovi online esittely

Sovi online-esitys

Lähetä email

Lähetä email