Search:

Palvelumme

Johtavaa eurooppalaista osaamista:

Myynnin organisointi &
HubSpot CRM

Päivitä tavoitteet ja luo tehokkaat prosessit CRM-vetoiseen myyntiin ja asiakashallintaan HubSpot -ympäristössä. 

Markkinoinnin
& myynnin yhteispeli
Linkitä sisältömarkkinointi  prospektointiin sekä myyntiputken hallintaan. Auta myyntiä keskittymään laatuliideihin.
Myynnin aktiviteetit
& Inbound -ohjelmat
Jalkauta markkinoinnin ja myynnin linkitetyt ohjelmat ja keskity toimenpiteisiin, joiden ROI on mitattavissa.

HubSpot Solutions Partner -palvelut


 

hubit-icon-automaatio
 
Käyttöönotto & koulutus
Sertifioidut HubSpot Platform -käyttöönotot ja koulutusohjelmat. 
hubit-icon-inbound
 
Integraatiot
Natiivit ja vaativat integraatiot kokeneiden middleware-osaajien avulla
 
 
hubit-icon-automaatio
 
B2B-sisällöt & CMS
Myyvät sisällöt ja HubSpot CMS:n päälle rakennetut verkkosivut,

HubSpot CRM & Sales Hub -kokonaisuuden haltuunotto

Ohjelmamme avulla investointisi myynnin kehittämiseen ja tehostamiseen onnistuu: 

  • CRM & Sales Hub -työkalujen koulutus ja käytännön harjoitukset (käyttö, raportointi, analytiikka, myynnin automaatio, pipeline management, sequences, playbooks).
  • Asiakas-segmentointi & ostomatka
  • Myynnin järjestäytyminen ja roolitus.
  • Prospektointikäytäntö: tavoitteet, prosessit, sparraus (Inbound ja/tai ABM)
HubSpot CRM haltuunotto

Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen

Yritykset, joissa markkinointi ja myynti pelaavat tehokkaasti yhteen, lukeutuvat keskimäärin 80% vahvimpien yritysten joukkoon.

  • Organisoituminen, asenne, tavoitteet ja prosessit sekä myyntisuppilon hallinta
  • Markkinoinnin ja myynnin "hand off" & SLA
  • Markkinoinnin ja myynnin yhdistetty palveluprosessi
  • Jalkautus HubSpotissa (asetukset, automaation hyödyntäminen) 

Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen

Inbound -ohjelmat ja myynnin  aktiviteetit

Myynnin kasvuun ja liidien tuottamiseen tähtäävät  toimenpiteet ovat mitattavia ja skaalautuvia.

  • Liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuvat kampanjat ja jalkautus organisaatioon
  • Myynnin ja markkinoinnin integroudut prosessit 
  • Markkinoinnin automaation ohjelmat ja taktiset myynnin kampanjat
  • B2B-verkkosivustot HubSpot CMS:n päällä

 

Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen

Lisää tehoa irti koneesta?

Suhdanteet tulevat ja menevät, mutta menestyjät valjastavat verkon ja digitaalisuuden osaksi menestyksen reseptiä. Inbound ei ole autuaaksi tekevä voima: kilpailukykyinen organisaatio valitsee oman tiensä ja löytää teknologiat, jotka puhaltavat missioon elämän.


Jotain pitäisi tehdä, sanoi myyntijohtaja.


Pyydä näkemyksemme.

Mietitkö miten eteenpäin? Mihin panostaa ja mihin ei? Mitä virheitä voit välttää ja mitä mahdollisuuksia havitella? Lupaamme rehellisen näkökulmamme. 

Sovi online tilannearvio

Euroopan kokeneinta HubSpot -osaamista 

Olitpa aloittamassa matkasi HubSpotin kanssa tai jo pitkälle potkinut konkari, voimme auttaa sinua Euroopan yhden kokeneimman tiimin kera. Olemme se kumppani, joka saa asiat tapahtumaan aina seniorin kera. Asiantuntijamme ovat sertifioituja, ja esimerkiksi vaativissa integraatioissa hyödynnämme palkittuja kumppaneita.

Käyttöönotot & koulutus

  • HubSpot -käyttöönotot
  • Marketing, Sales & Service Hub
  • Sertifioidut kouluttajat

Integraatiot

  • Sekä natiivit että vaativat kokonaisuudet
  • Tilaus -toiminnallisuuksien integraatiot
  • Intra- ja muut sovellukset

Myynnin sisällöt & CMS

  • B2B-Sisällöt & verkkosivut
  • Prosessien jalkautus organisaatioon
  • Markkinoinnin ja myynnin automaatio 

 

YHTEYS

Mielessä jotain?

Ota yhteyttä

Soita

Soita

Sovi online esittely

Sovi online-esitys

Lähetä email

Lähetä email