Search:

Palvelumme

Inbound + HubSpot = Hubit

Inbound-markkinointi

Sisältöstrategia

Ostopersoonat

Ostomatkan määritys

Toimintaohjelmat 

Myynti & CRM

HubSpot CRM:n käyttöönotto

Liidien kvalifiointiprosessit

Markkinointi-myynnin hand-off

Myynnin HubSpot -ohjelmat

HubSpot

Lisenssit

Koulutukset

Käyttöönotot

Toteutus palveluna

Verkkosivut

HubSpot CMS -sivustot

Chätit & botit

SEO & analytiikka

Sisällöntuotanto

HubSpot EMEA Rookie of the Year Impact Award Winner 2018

Aika hieno juttu. Meillä oli tosin etunojaa, sillä olemme työskennelleet HubSpotin kimpussa jo vuodesta 2012.

Hubspot ImpactAwards 2018 Rookie Of The Year

Marketing, Sales & Customer Service

Siinäpä kasvun pyhä kolminaisuus. Tänä päivänä tuotteen pitää olla kunnossa ja ratkaisevaa on kuinka erottuvan ja lisäarvoa pursuavan asiakaskokemuksen pystymme tarjoamaan. HubSpotin työkaluja hyödyntäen Hubit voi rakentaa kanssasi aitoa kilpailuetua.

Yksi suunta, yhtenevät tavoitteet, konkreettiset mittarit - sekä selkeä prosessi ja käytännönläheiset työkalut takaavat mahdollisuuden menestyä. 

HubSpot Flywheel

Verkkosivustosi sen kertoo...

Ilmeestä voi olla montaa mieltä, mutta verkkosivustosi viestii monella tapaa yrityksesi markkinoinnin ja myynnin tilasta. Mitä asioita pitää parantaa?


Kasvua? Vanhoilla eväillä myynti luultavasti sakkaa ja markkinointi piiputtaa. 


Varaa ilmainen verkkosivuanalyysi.

Kätevä tapa kartoittaa yrityksesi kilpailukyky onlinessa? Varaa 30 minuuttia aikaa. Pidämme myyntihatun visusti poissa pelissä. Nyt keskitytään sinuun.

Varaa ilmainen audit

HubSpotin kanssa tai ilman

Kaikki lähtee ajatusmaailmasta ja viitekehyksistä. Me olemme kokeneet HubSpotin erinomaisena kumppanina luomaan edellytykset liiketoiminnan kasvulle, mutta spaarraamme ja valmennamme myös organisaatioita, jotka haluavat uusia ajatuksia ja viitekehyksiä.

Online

2*1½h
Inbound -strategian perusteet

  • Löydettävyys ja SEO
  • Kohdeyleisön tunnistaminen
  • Markkinoinnin sisältötarpeet
  • Inbound toimintaohjelman luominen

Onsite

4h
HubSpotin hyödyt seuraavalle tasolle

  • Markkinoinnin workflowt
  • CRM:n käyttö ja prosessit
  • Pillar-sivujen luominen
  • Tulosten mittaaminen 

ASIAA

Tilaa blogimme!