- CRM-teknologioihin kohdistuu paljon erilaisia odotuksia ja toiveita sekä usein aikataulupaine. Hubitin avulla nämä odotukset ja toiveet saadaan tunnistettua, dokumentoitua ja priorisoitua tehokkaasti.
- Playbook-prosessissa tunnistetaan ja rakennetaan yhteistä tavoitetilaa CRM-ratkaisulle. Tämä helpottaa projektin tavoitteiden asettamista ja läpivientiä.
- Liiketoimintahyödyn tulee ohjata CRM:n hyödyntämistä. Hubit auttaa tunnistamaan liiketoimintahyödyn lähteet.
- Saat käyttöösi Hubitin yli 25 vuoden kokemuksen CRM-ratkaisuista oman projektisi tueksi.
CRM Jump-Start Playbook
Tunnista CRM-ratkaisun mahdollisuudet ja niiden tuoma liiketoimintahyöty Hubitin CRM-asiantuntijan avulla. Saat käyttöösi kattavan selvityksen, joka sisältää tarvitsemasi tiedot CRM-ratkaisun hankinnan suunnitteluun ja tarjouspyyntöön.
VARAA TAPAAMINENTunnista CRM:n hyödyt yrityksellesi
CRM Jump-Start Playbookin avulla tunnistamme tehokkaasti organisaatiosi toiveet ja mahdollisuudet CRM-ratkaisun osalta. CRM-ratkaisu on niin keskeinen osa liiketoimintaa, että sen hankintaan liittyy poikkeuksetta useita erilaisia ja joskus keskenään ristiriitaisiakin odotuksia. Lisäksi odotuksia ja tarpeita tunnistetaan koko ajan lisää. Hubitin Playbookin avulla CRM Use Caset (eli käyttötapaukset) tunnistetaan ja dokumentoidaan systemaattisesti, jolloin voidaan muodostaa näkemys odotetuista ratkaisun toiminnallisuuksista. Arvioimalla näiden tunnistettujen toiminnallisuuksien liiketoimintahyöty ymmärretään, millaisia mahdollisuuksia CRM-ratkaisu yrityksellesi tuo.
CRM Jump-Start Playbook -lähestyminen tuottaa yrityksellesi yhteisen näkemyksen CRM:n käyttötarpeista, liiketoimintahyödystä sekä potentiaalisesti sopivista CRM-teknologioista. Playbook kokoaa CRM-ratkaisun tarjouspyyntöön tarvitsemasi tiedot yhteen pakettiin.
Mitä saat hankkiessasi CRM Jump-Start Playbookin?

Tunnistetut ja dokumentoidut CRM Use Caset eli käyttötapaukset

Arvion CRM:n mahdollisuuksista sekä liiketoimintahyödystä

Suosituksen ja perustelut potentiaalisten CRM-teknologioiden valintaan
CRM Jump-Start Playbook sopii erityisesti pk-yrityksille
CRM Jump-Start Playbookissa hyödynnetään testattuja asiakaskokemuksen ja asiakkuusjärjestelmien tarpeiden tunnistamisen ja suunnittelun metodeita, jotka skaalataan tehokkaaksi, pienille ja keskisuurille yrityksille sopivaksi kokonaisuudeksi.
Playbookin suunnittelu tehdään osallistavilla metodeilla yhdessä organisaatiosi avainasiantuntijoiden kanssa. Koko prosessissa mukana olevien asiantuntijoiden aikaa tarvitaan noin kaksi-kolme työpäivää.
Mitä CRM Jump-Start Playbookissa huomioidaan?
Parhaat käytännöt
Benchmarkingilla voidaan tunnistaa ja ymmärtää, miten CRM-ratkaisuja hyödynnetään muissa PK-yrityksissä. Tämä auttaa tunnistamaan käyttömahdollisuuksia ja hyötyjä sekä asettamaan oman tavoitetason oikealle kohdalle.
Odotettu liiketoimintahyöty
Tunnistamalla CRM:n arvoajurit (value drivers) voidaan arvioida ratkaisusta saatavaa liiketoimintahyötyä. Liiketoimintahyödyn tunnistaminen mahdollistaa CRM:n budjetoinnin.
Asiakkaan näkökulma
Tunnistamalla asiakkaan kipupisteitä ja toiveita voidaan arvioida, miten asiakkaasi kokema palvelu paranisi CRM-ratkaisun avulla.
CRM:n tavoitteiden asettaminen
Tavoitteiden asettaminen auttaa tunnistamaan ja priorisoimaan tavoitteet CRM:n hankinnalle ja hyödyntämiselle. Nämä tavoitteet auttavat kirkastamaan, mikä CRM:ssä on teille olennaista.
Yrityksen tarpeet
Mitä tarpeita yrityksesi eri toiminnoilla (markkinoinnilla, myynnillä, toimituksilla, asiakaspalvelulla, talousosastolla) on CRM:n osalta?
Potentiaalisten CRM-teknologioiden tunnistaminen
Kun keskeiset CRM:n toiminnallisuudet ja toiveet on dokumentoitu ja priorisoitu, voimme tunnistaa yritykselle sopivia CRM-ratkaisuja. Hubit tunnistaa yritykselle sopivia CRM-teknologioita sekä niiden vahvuuksia ja heikkouksia suhteessa yrityksen tarpeisiin.
Miksi CRM Jump-Start Playbook Hubitilta?
Usein kysytyt kysymykset
CRM Jump-Start Playbook on PK-yrityksille suunnattu kustannustehokas palvelu. Kyseessä on usein asiakaskohtaisesti räätälöity projekti, jolloin myös sen kustannus vaihtelee jonkin verran. Ota yhteyttä ja varmistetaan teille sopivan Playbookin sisältö ja kustannus.
Playbookista saadaan suurin hyöty, kun sen toteutukseen osallistuu henkilöstöä vähän laajemmin. Yleensä suosittelemme, että mukana on markkinoinnin, myynnin, tuotehallinnan sekä IT:n edustajia - toisinaan myös asiakaspalvelu tai toimitukset.
Alle kymmenen henkilön ryhmillä Playbookin toteutus on jouhevaa ja suoraviivaista. Yksittäisen henkilön työaikaa projektissa voi kulua yhteensä noin kolmen työpäivän verran.
Haluatko kuulla lisää?
Varaa alta esittelyaika – kartoitetaan yhdessä, millainen CRM-ratkaisu juuri sinun yrityksellesi suurimmat liiketoimintahyödyt.