Modjo.ai

AI-assari, joka vapauttaa myyjän tekemään kauppaa.

Modjo on AI-assistentti, jonka erikoisalaa on myynnilliset keskustelut. Se tekee palaverimuistiot, päivittää CRM:n, coachaa myyjiä ja tarjoaa ennennäkemättömät työkalut myynnin vetäjille.

Hubit on virallinen Modjo.ai -kumppani.

VARAA TAPAAMINEN

Oranssiviiva

Modjo vapauttaa myyjän tekemään enemmän myyntiä ja pitää CRM:n ajantasalla

Henkilökohtaiset kohtaamiset ovat myynnin kulminaatiopisteitä. Microsoft Teams, Google Meet ja Zoom-palaverit ovatkin myyjän tärkeimpiä työkaluja. Modjo integroituu saumattomasti näihin kokoustyökaluhin ja osallistuu automaattisesti hiljaisena osallistujana asiakastapaamisiin. Se tekee väsymättömästi muistiinpanot, tunnistaa uudet myyntimahdollisuudet, kerää palautteet tuotekehitykselle, tuottaa yhteenvetoviestin asiakkaalle ja päivittää automaattisesti tiedot CRM:n. Modjo integroituu luonnollisesti saumattomasti HubSpot-ympäristöön, minkä lisäksi sitä voidaan hyödyntää myös Salesforce, Microsoft Dynamics 365 ja Pipedrive -järjestelmien kanssa.

Oranssiviiva

Myyjän väsymätön coachi mahdollistaa myös myynnin johtamisen ilman arvailua

Modjo seuraa keskustelua ja voi arvioida keskustelun onnistumisen sekä kehityskohteet välittömästi keskustelun jälkeen. Myyjän oma arviointi keskustelun osalta tukee hänen vuorovaikutus- ja myyntiosaamisensa kehittymistä. Myyntijohdolle Modjo tarjoaa läpinäkyvyyden asiakaskeskusteluihin ja työkalun toimintamallien seuraamiseen sekä kehittämiseen. Modjo tukee suoraan mm. MEDDIC, BANT ja SPICED myyntimalleja, mutta se voidaan määrittää tukemaan myös yrityksesi omaa myyntimallia.

Oranssiviiva

Mitä saat hankkiessasi Modjon?

 

CRM alustan valinta
icon star

Tarkan ja väsymättömän myyntiassistentin, joka kuuntelee, tekee muistiinpanot ja mietti seuraavat stepit.

icon star

Automaattisesti tapaamisten perusteella päivittyvän CRM:n.

icon star

Uuden parhaan frendin myyjille, myyntijohdolle ja palvelutuotannolle. Ja toki Modjo kaveeraa myös markkinoinnin ja tuotehallinnan kanssa ;)

Oranssiviiva

Sopimustiedot päivittyvät kumpaankin suuntaan

Sopimuksia luotaessa tulee usein uusia yhteystietoja, allekirjoittajat saattavat muuttua tai puhelinnumero on virheellinen. Oneflow-HubSpot -integraation kautta nämä tiedot päivittyvät automaattisesti asiakkaan tarkentamina sopimukselta suoraan CRM:si. Samalla voit halutessasi antaa asiakkaallesi mahdollisuuden valita sopimuksella olevien tuotteiden kappalemäärät.

Siksi Marketing Program Playbook toteutetaan aina asiakaskohtaisesti räätälöiden, mikä vaikuttaa myös Playbookin lopulliseen sisältöön. 

 

Oranssiviiva

Mitä hyötyä Modjosta?

 

icon star
Automaattinen CRM:n täyttö

Modjo päivittää automaattisesti keskusteluyhteenvedon CRM:n samalla, kun se päivittää erikseen määritellyt kentät uusilla tiedoilla.

icon star
Modjo <3 HubSpot

Modjo integroituu HubSpotiin ja päivittää tiedot kaupalle, yritykselle ja kontaktille.

icon star
Automaaginen tapaamismuistio

Tapaamisen päätyttyä Modjo tuottaa automaattisesti määritellyn tapaamismuistion tai -muistiot, jotka voidaan jakaa edelleen.

icon star
AI:n arvio kaupan todennäköisyydestä 

Keskustelun päätyttyä järjestelmä voi arvioida kaupan voiton todennäköisyyden sekä ehdottaa toimenpiteitä, joilla todennäköisyys nousee.

icon star
GDPR

Sanomattakin selvää, että ranskalaislähtöinen Modjo.ai on GDPR:n mukainen ratkaisu.

icon star
Vähemmän arvailua parempaa johtamista

Myynnin johdolle Modjo tarjoaa ennennäkemättömät työkalut parhaiden käytäntöjen tunnistamiseen ja varmistamiseen sekä myyjien coachaukseen.

Oranssiviiva

Miksi Modjo Hubitilta?

 

  • Yhdistämällä HubSpotin ja Modjon saat myyjille työkalut, joista heillä on apua arjessa. Samalla saat automaattisesti ajantasalla olevan CRM:n.

  • Ei enää arvailua siitä, mistä keskusteltiin tai mitä sovittiin. Modjo kirjaa tiedot, tuottaa muistiot ja ehdottaa jatkotoimenpiteitä.

  • Periaatteessa HubSpotin ja Modjon yhdistäminen on helppo homma. Käytännössä olemme todenneet, että nämäkin järjestelmät ovat juuri niin hyviä, kuin niitä hyödyntävät ihmiset. Siksi toimintamalleja kannattaa kehittää ja muokata, kun kokemusta kertyy. Vain siten saadaan aikaan pysyviä parantamisen malleja.

  • Käytämme itse niitä työkaluja, joita tarjoamme asiakkaillemme. Uskomme niihin ja tunnemme ne. Lisäksi me löydämme luovia tapoja hyödyntää niitä myös uusissa käyttötapauksissa.

Oranssiviiva

Usein kysytyt kysymykset

 

Paljonko Marketing Program Playbook maksaa?

Marketing Program Playbook on aina asiakaskohtaisesti räätälöity projekti, jolloin myös sen kustannus vaihtelee jonkin verran. Ota yhteyttä ja varmistetaan teille sopivan Playbookin sisältö ja kustannus.

Mitä Playbookin toteutus edellyttää organisaatioltani?

Playbookista saadaan suurin hyöty, kun sen toteutukseen osallistuu henkilöstöä vähän laajemmin. Yleensä suosittelemme, että mukana on markkinoinnin, myynnin, tuotehallinnan sekä IT:n edustajia - toisinaan myös asiakaspalvelu tai toimitukset. 

Alle kymmenen henkilön ryhmillä Playbookin toteutus on jouhevaa ja suoraviivaista. Tällöin tyypillinen toteutustapa on kolme noin 2,5 tunnin työpalaveria sekä yksi tulosten läpikäyntitapaaminen. Näiden lisäksi on hyvä varata hieman aikaa taustatietojen keräämiseen ja tapaamisten valmisteluun. Yksittäisen henkilön työaikaa ei siis kulu projektissa paria päivää enempää.

Haluatko kuulla lisää?

Varaa keskusteluaika ja mietitään yhdessä, miten Modjo voisi toimia teidän organisaatiossa!