Liity tiimiin!

Etsimme uutta Asiakuspäällikköä /  Client Partneria kasvavaan joukkoomme

Hubit auttaa asiakkaitaan toimimaan fiksummin helppokäyttöisten järjestelmien avulla. Pääsääntöisesti työskentelemme HubSpotin parissa, mutta koska jokaisen asiakkaamme liiketoiminta ja tavat tehdä bisnestä ovat erilaisia myös heidän hyödyntämänsä järjestelmä- ja palvelukokonaisuus on uniikki. Meillä Hubitilla työskentelee toistakymmentä konsulttia, jotka tuntevat asiakkaidensa tilanteen ja auttavat heitä parantamaan asiakaskokemusta, kasvattamaan liikevaihtoa sekä toimimaan tehokkaammin. Uusi Hubit on syntynyt 1.5.2024 ja vuonna 2024 päättyvä tilikautemme näyttää liikevaihdon osalta kasvua ja tuloksen osalta positiivista tulosta. Vuonna 2025 kasvumme jatkuu. Siksi haluamme nyt mukaan uusia ja asiakkaiden auttamisesta innostuneita ammattilaisia, jotka tulevat omalta osaltaan rakentamaan orgaanista kasvuamme Suomen parhaiden asiakkaiden kanssa. Unohtamatta niitä organisaatioita, jotka eivät vielä ole asiakkaitamme ;)

Tehtävänimikkeet ovat aina haastavia, mutta nimike Asiakaspäällikkö / Client Partner kuvaa tätä roolia parhaiten

Hubitilla on oikeasti huikeita ja kivoja asiakkaita, joiden kanssa on kiva tehdä töitä yhdessä kumppaneina. Asiakkaistamme Rantalainen kertoo verkkosivuillamme siitä, millaista Hubitin kanssa on tehdä töitä. Meillä Hubitilla on erilaisia ​​asiakkaita: jotkut ovat pienempiä, jotkut suurempia, monien asiakkaidemme kanssa yhteistyö on jatkuvaa, mutta taustoista riippumatta kaikki asiakkaamme ansaitsevat ja saavat vain parasta mahdollista palvelua.

Roolisi on vahvasti asiakkuuksia ohjaava ja kehittävä. Parhaimmillaan luot pysyviä suhteita asiakkaisiimme, tunnistat heidän arkensa haasteet ja rakennat yhdessä muun Hubitin tiimin kanssa niihin ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaitamme toimimaan fiksummin. Me emme usko siihen, että on olemassa sateentekijöitä, jotka taikovat uusia asiakkaita ja myyntiä. Me uskomme siihen, että on olemassa ihmisiä, joilla on vahva ymmärrys liiketoiminnasta sekä teknologiaratkaisuista, ja jotka suhtautuvat intohimoisesti asiakkaiden haasteiden selvittämiseen ja ratkaisemiseen. Asiakaspäällikön työ ei ole pelkästään myyntiä, vaan Hubitin konsulttien osaamisen lisäksi myös oman osaamisen tarjoamista asiakkaan käyttöön.

Jokainen työntekijämme on oma persoonansa ja se saa meillä myös näkyä. Yhteistä kaikille kuitenkin on kova osaaminen ja korkealle asetettu laatu-rima. Uskomme, että menestyt tehtävässä, kun sinulla on:

  • Aikaisempaa kokemusta asiakastyöstä markkinoinnin, myynnin ja/tai liiketoimintateknlogioiden parista.
  • CRM/Martech-ratkaisuista ja niiden hyödyntämisestä.
  • Erinomaiset ihmissuhdetaidot ja kyky kuunnella asiakasta sekä ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja saada asiakas innostumaan liiketoiminnan kehittämisestä.
  • Halu oppia, ottaa vastuuta, tehdä, kehittyä ja nauttia.
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito.
  • Rohkea, aktiivinen ja oma-aloitteinen ote työtehtäviin sekä järjestelmällinen työskentelytapa.
  • Vähintään ammattikorkeakoulutasoinen koulutus.

Meidän odotuksemme ovat korkeat, mutta realistiset. Meitä kiinnostaa tulokset, joista tämän tehtävän näkökulmasta keskeisiä ovat:

  • Oman asiakaskannan asiakastyytyväisyyden, liikevaihdon ja kannattavuuden kasvattaminen.
  • Uusien asiakkuuksien hankinta.
  • Aktiivinen ja arvoa tuottava yhteydenpito.
  • Sisäisten ja yhteistyökumppaneiden palaute.
  • Kyky tarjota oma osaamisesi asiakkaidesi hyödyksi osana kokonaisyhteistyötä.
Mitä ei tarvita?

Tässä roolissa on varmasti hyötyä kaikesta osaamisesta, mutta tukenasi on koko Hubitin henkilöstö sekä testatut ja jatkuvasti kehitettävät prosessit asiakashankinnan sekä asiakkuuksien hallinnan osalta. Tässä työssä ei ole esihenkilövastuuta, vaan kyseessä on asiantuntijatehtävä.

Miten erottua muista hakijoista?

Olemme pieni ja kunnianhimoinen konsulttiyritys. Emme etsi kapean kärjen huippua, vaan vahvaa monipuolista ammattilaista, joka haluaa menestyä ja nauttia työstään sekä sen tarjoamista monipuolisista haasteista.

Miksi Hubit?

Meillä saat ja joudut ottamaan vastuuta omasta työstäsi ja menestyksestäsi. Vastuun vastapainona pyrimme tarjoamaan tarvittavan avun tehtävässä menestymiseen. Teemme työtä sieltä, mistä se kulloinkin on tarkoituksenmukaista. Työnluonteeseen kuuluu myös joustava työaika, joka mahdollistaa oman arjen helpomman hallinnan ja asiakkaiden parhaan mahdollisen palvelun. Kompensaationäkökulmasta tarjoamme kilpailukykyisen palkan, hyvin laajan ja erinomaisen työterveydenhuollon, lounasedun, työsuhdepolkupyöräedun, työterveysedun sekä liikunta- ja kulttuuriedut. Alan ”standardeista” poiketen meillä osana kompensaatiota on myös lomarahat. Näiden lisäksi pääkaupunkiseudulla työskentelevillä on käytössään vasta remontoidut toimitilat Eteläesplanadilla. Tulevia työkavereitasi pääset itse arvioimaan osana rekrytointiprosessia ;)

Mitä seuraavaksi?

Lähetä lyhyt hakemus palkkatoiveineen sekä CV:si meilitse osoitteeseen careers@hubit.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten ei ole syytä odottaa. Lähetä hakemuksesi viimeistään 19.1.2025. Jos haluat lisätietoja tehtävästä tai Hubitista, niin laita samaan osoitteeseen lyhyt intro itsestäsi sekä kysymyksesi =)