HubSpot-portaalin auditointi koskee ensimmäisessä vaiheessa Marketing Hubin käyttöä, ja auditoinnissa analysoimme portaalin tämän hetkistä käyttöä.
Auditointi käynnistyy alkukartoituksella kyselyn ja haastattelun merkeissä. Näin saamme kuvan lähtötilanteestanne.
Lopputuloksena saatte raportin sekä suositukset HubSpot Marketing Hubin käytön tehostamiselle perusteluineen.
Lisäksi käytämme kehittämäämme pisteytysmallia tunnistamaan ja priorisoimaan kehitysmahdollisuudet liiketoimintavaikutuksen ja toteutuksen haastavuuden mukaan.
HubSpotin auditoinnista saadaan suurin hyöty, kun sen kartoitushaastatteluun osallistuu henkilöstöä vähän laajemmin. Yleensä suosittelemme, että mukana on markkinoinnin ja myynnin edustajia - toisinaan myös asiakaspalvelu tai IT. Haastattelun kesto on korkeintaan tunti.
Lisäksi toimitamme ennen haastattelua ennakkokyselyn, johon toivomme vastauksia ennen varsinaista HubSpot-auditoinnin käynnistävää haastattelua.
Itse HubSpot-auditointi toteutetaan Hubitin sertifioidun HubSpot-asiantuntijan toimesta. HubSpot-auditointiin valmistava haastattelu vie organisaatioltasi työaikaa korkeintaan tunnin verran ja tämän lisäksi toimitamme lyhyen ennakkokyselyn täytettäväksenne.
HubSpot-portaalin auditoinnin lopputulosten ja pisteysmallin läpikäynnille on hyvä varata lisäksi aikaa reilun tunnin verran.