HubSpot-auditointi

Tilaa kartoitus HubSpot-portaalin tilasta ja varmista, että saat täydet tehot irti HubSpot-lisensseistäsi. HubSpot-auditoinnin avulla tunnistetaan HubSpot-portaalisi kehityskohteet ja optimoidaan portaalin käyttö – näin saat liiketoimintaasi lisäbuustia.

VARAA TAPAAMINEN

Oranssiviiva

HubSpot-portaalin auditointi

HubSpot on helppokäyttöinen ja monipuolinen työkalu, jossa myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu löytyvät kaikki samasta järjestelmästä. HubSpotilla hallitset koko asiakasrajapinnan yhdellä työkalulla. Monissa organisaatioissa HubSpotia käyttävät useat eri henkilöt ja tiimit, jolloin kontakteja, duplikaatteja ja eri dataa kertyy järjestelmään paljon. Ilman yhtenäisiä prosesseja ja järjestelmän käyttötapaa tieto on usein hajanaista ja epäjärjestyksessä, eikä kaikkia HubSpotissa olevia työkaluja saada hyödynnettyä oikein.

HubSpotin portaalin auditointi auttaa varmistamaan HubSpotin tehokkaan ja tarkoituksenmukaisen käytön. Auditoinnin avulla tunnistetaan mahdolliset ongelmat ja pullonkaulat, jotka ovat esteenä tehokkaalle HubSpotin hyödyntämiselle. Samalla auditointi auttaa sinua myös parantamaan portaalin toimivuutta. HubSpot-portaalin auditoinnin ensimmäisessä vaiheessa käymme läpi Marketing Hubin systemaattisesti, analysoimme portaalin käyttöä ja kartoitamme, kuinka sen käyttöä voisi tehostaa.

 

Oranssiviiva

Mitä hyötyä HubSpot-auditoinnista on?

 

Placeholder

Tiedät, miten hyvin hyödynnätte HubSpotin mahdollisuuksia

Saat sertifioidun HubSpot-partnerin seniorikonsultin laatiman analyysin HubSpot Marketing Hubin tämän hetkisestä hyödyntämisen tasosta.

Placeholder

Tunnistat, missä on mahdollisuus saada enemmän hyötyä ilman investointeja

Auditointiraportti tarjoaa suositukset ja perustelut järjestelmän käytön tehostamiselle organisaatiossasi.

Placeholder

Priorisoimalla saat aikaan välittömiä vaikutuksia

Auditointiin kuuluvalla pisteytysmallilla priorisoidaan yhdessä kehitysmahdollisuudet liiketoimintavaikutuksen ja toteutuksen haastavuuden osalta.

Oranssiviiva

Milloin on hyvä hetki auditoida HubSpot-portaali?

Paras aika auditoida HubSpot-portaali on silloin, kun organisaatiossa tapahtuu muutoksia, joilla on vaikutusta myös HubSpotin käyttöön. Auditointi auttaa ongelmien ja pullonkaulojen tunnistamisessa.  Sen avulla varmistat myös, että HubSpotia käytetään tehokkaasti ja eri Marketing Hubin ominaisuuksia hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla. 

HubSpot-auditointi on koettu hyödylliseksi esimerkiksi näissä tilanteissa:

  1. Organisaatio kasvaa nopeasti ja samalla HubSpotin käyttö on lisääntynyt.
  2. Uusia henkilöitä on tullut tiimiin ja heidän on opittava käyttämään HubSpotia tehokkaasti.
  3. Markkinointi- ja myyntistrategiat ovat muuttuneet, ja HubSpotin käyttöä on sopeutettava uusiin tarpeisiin.
  4. HubSpotissa olevassa datassa on paljon duplikaatteja, virheitä tai muita ongelmia, jotka vaikeuttavat sen käyttöä.
  5. Halutaan varmistaa, että HubSpotin käyttö on tarkoituksenmukaista ja että kaikki sen ominaisuudet hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla.
  6. HubSpotin sopimuskausi on vaihtumassa ja halutaan varmistaa, että uudella kaudella on käytössä tarpeita vastaavat lisenssit.

 

Oranssiviiva

Mitä HubSpot-auditoinnissa huomioidaan?

 

icon star
HubSpotin käytön tehokkuus

Varmistetaan HubSpotin eri työkalujen mahdollisimman tarkoituksenmukainen ja tehokas käyttö asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi. Tarkastellaan myös, että HubSpot on konfiguroitu ja otettu käyttöön parhaalla mahdollisella tavalla.

icon star
Datan ja tietojen laatu

Tunnistetaan HubSpotin datassa olevat virheet, duplikaatit ja muut ongelmat, jotka vaikeuttavat sen käyttöä.

icon star
Yrityksen tarpeet

Käydään läpi, mitä tarpeita yrityksesi eri toiminnoilla (markkinoinnilla, myynnillä,  asiakaspalvelulla) on HubSpotin käytön tehostamisen suhteen ja varmistetaan, että HubSpotin käyttö vastaa näitä tarpeita. 

icon star
Integroinnit muihin järjestelmiin

Varmistetaan, että integroinnit on asennettu oikein ja niitä käytetään tehokkaasti.

icon star
Raportointi ja analytiikka

Analysoidaan, miten raportteja käytetään päätöksenteon tukena, vastaavatko ne organisaation tarpeita ja miten niitä voisi hyödyntää entistä paremmin.

icon star
Yhtenäiset prosessit ja käytännöt

Ymmärretään, millä käytännöillä ja prosesseilla varmistetaan HubSpotin yhtenäinen käyttö, jotta tieto on yhdenmukaista.

Oranssiviiva

Miksi tilata HubSpot-auditointi?

 


  • HubSpot-auditoinnin avulla löydät kehityskohteita, jotka auttavat optimoimaan HubSpotin käyttöä ja parantamaan liiketoiminnan tehokkuutta.  Hubit auttaa tunnistamaan, kuinka hyvin käytätte HubSpotin työkaluja ja miten niitä voitaisiin hyödyntää paremmin.
  • Auditoinnin kautta tunnistetaan mahdollisia ongelmia, kuten puutteita tiedon laadussa tai integraatioissa, ja Hubitin asiantuntija antaa suosituksia niiden korjaamiseksi. Tämä auttaa optimoimaan HubSpotin käyttöä ja varmistaa, että saatte kaiken irti HubSpotin monipuolisista ominaisuuksista.

  • Saat Hubitin kattavan kokemuksen HubSpot-ratkaisuista ja työkaluista yrityksesi sisäisen HubSpot -osaamisen tueksi.

Oranssiviiva

Usein kysytyt kysymykset

 

Mitä HubSpot-auditointi pitää sisällään?

HubSpot-portaalin auditointi koskee ensimmäisessä vaiheessa Marketing Hubin käyttöä, ja auditoinnissa analysoimme portaalin tämän hetkistä käyttöä.

Auditointi käynnistyy alkukartoituksella kyselyn ja haastattelun merkeissä. Näin saamme kuvan lähtötilanteestanne. 

Lopputuloksena saatte raportin sekä suositukset HubSpot Marketing Hubin käytön tehostamiselle perusteluineen.

Lisäksi käytämme kehittämäämme pisteytysmallia tunnistamaan ja priorisoimaan kehitysmahdollisuudet liiketoimintavaikutuksen ja toteutuksen haastavuuden mukaan.

Mitä HubSpot-auditointi edellyttää organisaatioltani?

HubSpotin auditoinnista saadaan suurin hyöty, kun sen kartoitushaastatteluun osallistuu henkilöstöä vähän laajemmin. Yleensä suosittelemme, että mukana on markkinoinnin ja myynnin edustajia - toisinaan myös asiakaspalvelu tai IT. Haastattelun kesto on korkeintaan tunti.
 
Lisäksi toimitamme ennen haastattelua ennakkokyselyn, johon toivomme vastauksia ennen varsinaista HubSpot-auditoinnin käynnistävää haastattelua.

Miten paljon työaikaa organisaatioltani HubSpot-auditointi vaatii?

Itse HubSpot-auditointi toteutetaan Hubitin sertifioidun HubSpot-asiantuntijan toimesta. HubSpot-auditointiin valmistava haastattelu vie organisaatioltasi työaikaa korkeintaan tunnin verran ja tämän lisäksi toimitamme lyhyen ennakkokyselyn täytettäväksenne.
 
HubSpot-portaalin auditoinnin lopputulosten ja pisteysmallin läpikäynnille on hyvä varata lisäksi aikaa reilun tunnin verran.

Haluatko kuulla lisää?

Varaa esittelyaika alta ja kerromme tarkemmin, miten organisaatiosi hyötyy HubSpot-auditoinnista.