HubSpot Chatbot
Verkkosivut kannattaa valjastaa Chateillä ja Boteilla, aina silloin kun se on järkevää!
Hyvin suunnitellut chatit ja botit helpottavat ja nopeuttavat palvelua oikeasti
Tiesitkö, että chatit ja botit voi kohdentaa tekemään eri asioita?
Personoitu kokonaan tai osittain automatisoitu palvelu on hyödyksi sekä yritykselle että asiakkaille. Bottien käyttämistä kannattaa harkita mm. liidien kvalifiointiin, rekrytointiin ja asiakaspalveluun. Botit voivat ohjat HubSpot Knowledge Base artikkeliin tai lähimmälle asiantuntijalle.
Oikein käytettynä botti luo asiakkaille lisäarvoa
Verkkosivuston kävijöiden käyntisyyt voi helposti kategorisoida automatisoidun botin avulla, ja näin ohjata kävijä oikealle sivulle, henkilölle, tai muodostaa siitä liidi. Helppoa! Heikosti tuotettujen Apubottien myötä monilla on suotta huono käsitys bottien kyvyykkyyksistä!
PALVELUMME
Chatit ja botit
HubSpotin Chatbot teknologiaan perustuviin palveluihin kuuluvat mm seuraavat osa-alueet:
- Määritys: Conversational marketing, sales and service strategy
- HubSpot Inbox setup sekä chattien ja bottien tuotanto
- Pro ja Enterprise: Tiketöinti ja Knowledge base lähtökohdat, setup, sisältöarkkitehtuuri ja jalkautus
- Prosessikuvaukset, käytännön koulutus ja raportointi
4 syytä miksi HubSpotin CMS Hub on paras verkkosivujen julkaisualusta myyntiä kasvattaville yrityksille
CMS Hub tarjoaa sisäänrakennettuna kaiken, mitä myyvä verkkosivu tarvitsee. Hakukoneoptimointi, CRM, personoitu sisältö ja liidien generointi.
Löydä kehityskohdat verkkosivuillasi
Hubitin verkkosivu-auditin avulla löydät nopeasti keinot, joilla sivustostasi saadaan kehitettyä yrityksesi ykkösmyyjä.
Ota yhteyttä!
Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.