verkkosivut

Hyvin suunnitellut chatit ja botit helpottavat ja nopeuttavat palvelua oikeasti

HubSpot chat bot

Tiesitkö, että chatit ja botit voi kohdentaa tekemään eri asioita?

 Personoitu kokonaan tai osittain  automatisoitu palvelu on hyödyksi sekä yritykselle että asiakkaille. Bottien käyttämistä kannattaa harkita mm. liidien kvalifiointiin, rekrytointiin ja asiakaspalveluun. Botit voivat ohjat HubSpot Knowledge Base artikkeliin tai lähimmälle asiantuntijalle.

Verkkosivuston asiakaspalvelu

Oikein käytettynä botti luo asiakkaille lisäarvoa

Verkkosivuston kävijöiden käyntisyyt voi helposti kategorisoida automatisoidun botin avulla, ja näin ohjata kävijä oikealle sivulle, henkilölle, tai muodostaa siitä liidi. Helppoa! Heikosti tuotettujen Apubottien myötä monilla on suotta huono käsitys bottien kyvyykkyyksistä!

 

PALVELUMME

Chatit ja botit

HubSpotin Chatbot teknologiaan perustuviin palveluihin kuuluvat mm seuraavat osa-alueet:

  • Feature Määritys: Conversational marketing, sales and service strategy
  • Feature HubSpot Inbox setup sekä chattien ja bottien tuotanto
  • Feature Pro ja Enterprise: Tiketöinti ja Knowledge base lähtökohdat, setup, sisältöarkkitehtuuri ja jalkautus
  • Feature Prosessikuvaukset, käytännön koulutus ja raportointi
Sovi esittely

4 syytä miksi HubSpotin CMS Hub on paras verkkosivujen julkaisualusta myyntiä kasvattaville yrityksille

CMS Hub tarjoaa sisäänrakennettuna kaiken, mitä myyvä verkkosivu tarvitsee. Hakukoneoptimointi, CRM, personoitu sisältö ja liidien generointi.

Lue lisää

Löydä kehityskohdat verkkosivuillasi 

Hubitin verkkosivu-auditin avulla löydät nopeasti keinot, joilla sivustostasi saadaan kehitettyä yrityksesi ykkösmyyjä.

Lue lisää

Ota yhteyttä!

Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.