markkinointi

Kaiken kattavaa sisällöntuotantoa

Teamwork 1

Ensin on hyvä katsoa mitä on jo olemassa

Emme halua tuottaa tarpeetonta sisältöä, vaan käymme läpi ensin olemassa olevat sisällöt ja katsomme voidaanko niitä uusia, vai onko välttämätöntä tehdä kokonaan uudet yhteneväiset sisällöt eri digitaalisiin kanaviin, markkinointiin sekä myynnin käyttöön.

CMS small 1

Sisältöä tavoitteiden mukaisesti

Sisältösuunnitelman lähtökohtana toimii liiketoiminnan- ja myynnin tavoitteet huomioiva sisältöstrategia, josta löytyy ostopersoonat, tavoitteet ja kanavat. Tätä hyödyntäen teemme sovitut sisällöt sovittuihin kanaviin, hakukoneoptimoinnit huomioiden - avaimet käteen. 

PALVELUMME

Raportit

HubSpot & Google

Palvelukokonaisuuteemme kuuluu mm seuraavat asiat:

  • Feature Sisällön auditointi
  • Feature Sisältöstrategia
  • Feature Sisältösuunnitelma eri digitaalisiin kanaviin
  • Feature Markkinointi- ja myyntimateriaalien tuottaminen
  • Feature Markkinoinnin automaatiokampanjoiden kokonaisvaltainen tuottaminen
  • Feature Hakukoneoptimointi
  • Feature Brändin mukaisten pohjien luominen (myös itsenäiseen sisällön tuotantoon)
  • Feature Tavoitteiden ja mittareiden asetanta
  • Feature Seurantamallin- ja raportoinnin luominen (itsenäiseen seurantaan, tai meidän toimesta tehtävään)
  • Feature Kouluttaminen itsenäiseen käyttöön jatkossa
Sovi esittely

3 Esimerkkiä myynnin ja markkinoinnin automaation killerikäytännöistä

PK-yrityksetkin voivat käyttää automaatiota kasvaessaan. Blogissa kolme esimerkkiä, joissa automaatio yhdistää myyntiä ja markkinointia ja tuo tehokkuutta toimintaan.

Lue lisää

Verkkosivujen hallinta helpoksi ja tehokkaaksi HubSpotin uudella CMS Hubilla

Markkinoinnin sisältöjen tuottaminen ja julkaisu verkkosivuille ei ole koskaan ollut näin helppoa. CMS Hub antaa verkkosivun avaimet markkinointitiimille.

Lue lisää

Ota yhteyttä!

Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.