Mikä HubSpot Service Hub ja kenelle?

Nykypäivän asiakkaat odottavat personoitua ja nopeaa palvelua joustavasti eri kanavissa. Asiakaspalvelijan on vaikeaa pysyä mukana tahdissa, jos työkalut ja data ovat useassa eri ohjelmistossa. Tässä auttaa Service Hub.

Service Hubissa yhdistyvät kaikki asiakaspalvelun data ja kanavat yhdessä CRM-integroidussa järjestelmässä. Näin pystyt helposti luomaan ja ylläpitämään tyytyväistä asiakaskuntaa.

Miten HubSpot Service Hub auttaa asettamaan asiakkaan ensimmäiseksi?

Monikanavaista asiakaspalvelua

Service Hubissa kaikki asiakaspalvelukanavat löytyvät samasta alustasta, mikä helpottaa ja nopeuttaa monen kanavan hallintaa. HubSpotin tarjoamalla Knowledge Basella helpotat asiakkaan tiedonhakua tarjoamalla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin ja yleisiin ongelmiin myös asiakaspalvelusi aukioloaikojen ulkopuolella. Live chatilla varmistat nopean avun ja paremman asiakastyytyväisyyden.

Lue lisää.

Asiakastieto järjestyksessä CRM:ssä

HubSpotin CRM pitää asiakasdatasi järjestyksessä ja varmistaa, että pääset siihen helposti käsiksi eri asiakaspalvelun vaiheissa. Conversation Intelligence -toiminnolla keräät automaattisesti tietoa asiakkaistasi jokaisella palvelukerralla, mikä rikastaa dataasi entisestään.

Lue lisää.

Helpotettu asiakaspalvelutiimin organisointi

Service Hub tehostaa asiakaspalvelutiimisi toimintaa automaatiolla ja kriittisten yhteydenottojen priorisoinnilla. Raportoinnin ja analytiikan kautta pystyt parantamaan tiimisi toimintaa sekä kiinnittämään huomiota siihen, mikä toimii. HubSpotin mobiilisovellus antaa joustavuutta työskentelyyn ja mahdollistaa tehokkaan asiakaspalvelun missä vain.

Lue lisää.

HubSpot Service Hub Starter

€45/kk

https://www.hubspot.com/pricing/service?term=annual

PK-yritysten ketterä kokonaisuus. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Kontaktien hallinta
  • Feature Tiketit ja niiden automaatio
  • Feature Live chat
  • Feature Raportointi
  • Feature Jaettu inbox

HubSpot Service Hub Professional

€441/kk

https://www.hubspot.com/pricing/service?term=annual

Kaikki mitä kasvava yritys tarvitsee asiakaslähtöiseen ja tehokkaaseen asiakaspalveluun. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Starter-paketin ominaisuudet
  • Feature Help desk -automaatio
  • Feature Knowledge base -työkalu
  • Feature Asiakasportaali
  • Feature Kirjautuneiden vierailijoiden seuranta
  • Feature Palvelutasosopimukset

HubSpot Service Hub Enterprise

€1180/kk

https://www.hubspot.com/pricing/service?term=annual

Tavoitteellisen asiakaspalvelun kaikenkattava paketti. Service Hub Enterprise vastaa suuremman yrityksen tarpeisiin. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Professional-paketin ominaisuudet
  • Feature Playbook-työkalu
  • Feature Tavoitteiden asettamismahdollisuus
  • Feature Single sign-on (SSO)
  • Feature Käyttäjäroolit
  • Feature Tekoälypohjainen keskustelujen seuranta

Top #6 HubSpot Service Hub kysymystä

Miten Service Hub eroaa muista asiakaspalveluohjelmistoista?

Useimmat asiakaspalvelun ohjelmistot tarjoavat ratkaisuja tiettyyn ongelmaan. Service Hub on yhdistetty HubSpotin CRM alustaan, mikä tekee personalisoidun asiakaspalvelun tarjoamisesta helppoa. Pystyt asettamaan asiakkaan etusijalle kaikessa tekemisessä.

Service Hubiin pystyy myös tekemään yli 1000 mukautettua integraatiota, jotta kaikki asiakaspalvelutiimisi lempityökalut löytyvät yhdestä alustasta.

Pystyykö Service Hubin ottamaan käyttöön ilman koodaria?

Kyllä pystyy! Sisäänrakennetun automaation ja ohjeistuksen ansiosta pääset helposti alkuun ilman devaajia. Jos haluat alustaasi enemmän kustomointia, me Hubitilla tarjoamme erikoisosaamistamme, jotta saisit kaiken hyödyn irti HubSpotista.

Miten Service Hub toimii muiden HubSpotin hubien kanssa yhdessä?

Service Hub, Marketing Hub, Sales Hub ja Operations Hub ovat kaikki kytketty HubSpotin CRM alustaan. Käyttäessä useampaa hubia yhdessä, päivittyy data automaattisesti jaetun alustan kautta ja pystyt seuraamaan koko asiakaspolkua ensimmäisestä nettisivuvierailusta asti.

Viekö Service Hubin käyttöönotto paljon aikaa?

Service Hubin käytön pääsee aloittamaan minuuteissa, ei kuukausissa. Ohjelmistossa on sisäänrakennettuna käyttöönoton ohjeistusta ja automaatiota, mutta myös me Hubitilla autamme ja tarjoamme tukea koko käyttöönoton ajan. Yksin et siis jää!

Voinko yhdistää Service Hubin olemassaolevaan CRM-järjestelmääni?

Kyllä voit. HubSpot tarjoaa täysin tuetun integraation Salesforcen kanssa. Myös monille muille CRM ohjelmistoille löytyy HubSpotista integraatio, kysy rohkeasti ja muotoilemme sinun yrityksellesi parhaan ratkaisun!

Pystyykö Service Hubin integroimaan kolmannen osapuolen ohjelmistojen kanssa?

Pystyy! HubSpotista löytyy yli 1000 mukautettua integraatiota, joilla voit yhdistää asiakaspalvelutiimisi lempityökalut HubSpotin alustaan. Näin äytät vähemmän aikaa eri ohjelmistojen välillä hyppelyyn ja enemmän aikaa asiakkaittesi kanssa.

Jutellaan asiakaspalvelusta!

Varaa HubSpot Service Hub esittely alta.