Mikä HubSpot Marketing Hub ja kenelle?

Modernia markkinointia toteuttaakseen pitää usein joko hallita monta eri ohjelmistoa tai taistella yhden laadukkaan mutta monimutkaisen työkalun kanssa. Tämä johtaa hajanaiseen dataan, elottomaan markkinointiin ja hukkaan heitettyyn aikaan ohjelmiston kanssa kamppaillessa. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla.

Marketing Hubissa kaikki markkinoinnin työkalut ja data ovat helposti saatavilla ja yhdistettynä tehokkaaseen alustaan. Markkinoinnin ja datan integraatiolla säästät aikaa ja luot monipuolisia, personalisoituja kokemuksia.

Miten Marketing Hubilla toteutetaan ensiluokkaista kokonaisvaltaista markkinointia?

Optimoi ja markkinoi monikanavaisesti

Marketing Hubissa kaikki markkinoinnin työkalut pelittävät yhteen mahdollistaen järjestelmällisen ja tarkan markkinoinnin monikanavaisesti. SEO-työkalulla voit optimoida sisältösi herättämään huomiota jokaisessa ostopolun vaiheessa.

Lue lisää.

Tee liideistä asiakkaita personalisoinnin kautta

Lomaketyökalu mahdollistaa datan keräämisen ja integroitu CRM pitää sen järjestyksessä. Automaatiolla ja account-based markkinoinnilla voit puhutella liidejä ja syventää asiakassuhteitasi. Aseta asiakkaasi keskiöön CRM-datalla boostatulla markkinoinnilla.

Lue lisää.

Ymmärrä dataasi ja tee parempia päätöksiä

Tee parempia, markkinointidatan tukemia päätöksiä kustomoidulla raportoinnilla ja sisäänrakennetulla analytiikalla. HubSpotissa voit myös helposti rakentaa omia raportteja ja jakaa näin oivalluksia tiimisi kanssa.

Lue lisää.

HubSpot Marketing Hub Starter

€45/kk

https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual

PK-yritysten ketterä kokonaisuus. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Sähköpostimarkkinointi
  • Feature Lomakkeet
  • Feature Laskeutumissivut ja raportointi
  • Feature Facebook, Google ja LinkedIn Ads ja targetointi
  • Feature Markkinoinnin automaatio

HubSpot Marketing Hub Professional

€792/kk

https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual

Kaikki mitä kasvava yritys tarvitsee kattavan markkinoinnin tuottamiseen ja eri kanavien hallintaan. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Starter-paketin ominaisuudet
  • Feature Omni-channel markkinoinnin automaatio
  • Feature Kampanja-työkalu
  • Feature SEO
  • Feature Blogi
  • Feature Sosiaalisen median työkalut
  • Feature Kustomoitu raportointi

HubSpot Marketing Hub Enterprise

€3300/kk

https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual

Täsmällisen markkinoinnin kaikenkattava paketti. Marketing Hub Enterprise vastaa suuremman yrityksen tarpeisiin. Sisältää esimerkiksi:

  • Feature Professional-paketin ominaisuudet
  • Feature Account-based markkinointi
  • Feature Sopeutuva nettisivujen testaus
  • Feature Ennustava liidien pisteytys
  • Feature Monipisteinen tuoton attribuointimalli

Top #6 HubSpot Marketing Hub kysymystä

Miten Marketing Hub eroaa muista markkinoinnin ohjelmistoista?

Marketing Hub on alusta alkaen rakennettu osana HubSpotin CRM alustaa, mikä takaa kaikkien markkinoinnin työkalujen ja datan löytyvän samasta paikasta. Näin sinun ei tarvitse käyttää aikaa monen eri markkinointiohjelman hallintaan tai raporttien kokoamiseen itse. Marketing Hubin voi myös integroida yli 1000 eri ohjelman kanssa, jotta markkinointitiimilläsi on kaikki hyödylliset työkalut samassa alustassa.

Viekö Marketing Hubin käyttöönotto paljon aikaa?

Marketing Hubin kanssa aloittaminen hoituu lähes samantien. Kirjautumistunnusten ja käyttöoikeuksien saamisen jälkeen markkinointitiimisi pääsee suoraan kokeilemaan hetivalmiita työkaluja kuten blogia, sähköpostimarkkinointia ja analytiikkaa.

Monimutkaisemmissa käyttöönotoissa, kuten seurannassa ja SEO:ssa saattaa kestää hieman kauemmin. Me Hubitilla tarjoamme tukea koko käyttöönoton ajan niin koulutuksen kuin käytännön avunkin muodossa. Yksin ei siis tarvitse tuskailla!

Miten Marketing Hub toimii muiden HubSpotin hubien kanssa yhdessä?

Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub ja Operations Hub ovat kaikki kytketty HubSpotin CRM alustaan. Käyttäessä useampaa hubia yhdessä, päivittyy data automaattisesti jaetun alustan kautta ja pystyt seuraamaan koko asiakaspolkua ensimmäisestä nettisivuvierailusta asti.

Pystyykö Marketing Hubissa mukauttamaan dataa?

Kyllä pystyy! Marketing Hubin Enterprise-versiossa voit luoda mukautettuja objekteja ja määritellä, mitä tietoa niihin kerätään ja miten ne käyttäytyvät muiden objektien kanssa. Näin varmistat, että keräät ja hyödynnät dataa yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla.

Mitä raportointimahdollisuuksia Marketing Hubissa on?

Marketing Hubin multi-touch revenue attribution -mallilla pystyt sitomaan markkinointiaktiviteettisi myyntituloksiin ymmärtääksesi, miten markkinointisi edesauttaa tuloksen tuottamisessa. Pystyt myös rakentamaan kustomoituja raportteja seurataksesi käytännössä mitä tahansa keräämääsi tietoa. Mukautuvat kojelaudat mahdollistavat kaiken datan tarkastelun yhdestä paikasta.

Pystyykö Marketing Hubin integroimaan Salesforcen tai muiden kolmannen osapuolen työkalujen kanssa?

Kyllä pystyy. Marketing Hubissa on mahdollisuus tehokkaaseen kaksisuuntaiseen sykronointiin Salesforcen kanssa. Tällöin muutokset yhdessä järjestelmässä päivittyvät automaattisesti toiseen. Synkronoinnin voi myös automatisoida koskemaan vain tiettyä dataa tai lähettämään tärkeää tietoa järjestelmien välillä automaattisesti.

Jos käytät muita työkaluja, löytyy HubSpotilta yli 1000 mukautettua integraatiota, joilla voit vaivattomasti liittää lempityökalusi alustaan.

Jutellaan markinoinnista!

Varaa HubSpot Marketing Hub esittely alta.