HubSpot Marketing Hub
Kaikki markkinoinnin työkalut saman katon alla. Helppokäyttöinen. Kytketty CRM:ään.
Mikä HubSpot Marketing Hub ja kenelle?
Modernia markkinointia toteuttaakseen pitää usein joko hallita monta eri ohjelmistoa tai taistella yhden laadukkaan mutta monimutkaisen työkalun kanssa. Tämä johtaa hajanaiseen dataan, elottomaan markkinointiin ja hukkaan heitettyyn aikaan ohjelmiston kanssa kamppaillessa. Näin ei kuitenkaan tarvitse olla.
Marketing Hubissa kaikki markkinoinnin työkalut ja data ovat helposti saatavilla ja yhdistettynä tehokkaaseen alustaan. Markkinoinnin ja datan integraatiolla säästät aikaa ja luot monipuolisia, personalisoituja kokemuksia.
Miten Marketing Hubilla toteutetaan ensiluokkaista kokonaisvaltaista markkinointia?
Optimoi ja markkinoi monikanavaisesti
Marketing Hubissa kaikki markkinoinnin työkalut pelittävät yhteen mahdollistaen järjestelmällisen ja tarkan markkinoinnin monikanavaisesti. SEO-työkalulla voit optimoida sisältösi herättämään huomiota jokaisessa ostopolun vaiheessa.
Tee liideistä asiakkaita personalisoinnin kautta
Lomaketyökalu mahdollistaa datan keräämisen ja integroitu CRM pitää sen järjestyksessä. Automaatiolla ja account-based markkinoinnilla voit puhutella liidejä ja syventää asiakassuhteitasi. Aseta asiakkaasi keskiöön CRM-datalla boostatulla markkinoinnilla.
Ymmärrä dataasi ja tee parempia päätöksiä
Tee parempia, markkinointidatan tukemia päätöksiä kustomoidulla raportoinnilla ja sisäänrakennetulla analytiikalla. HubSpotissa voit myös helposti rakentaa omia raportteja ja jakaa näin oivalluksia tiimisi kanssa.
HubSpot Marketing Hub Starter
€41/kk
https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual
PK-yritysten ketterä kokonaisuus. Sisältää esimerkiksi:
- Sähköpostimarkkinointi
- Lomakkeet
- Laskeutumissivut ja raportointi
- Facebook, Google ja LinkedIn Ads ja targetointi
- Markkinoinnin automaatio
HubSpot Marketing Hub Professional
€740/kk
https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual
Kaikki mitä kasvava yritys tarvitsee kattavan markkinoinnin tuottamiseen ja eri kanavien hallintaan. Sisältää esimerkiksi:
- Starter-paketin ominaisuudet
- Omni-channel markkinoinnin automaatio
- Kampanja-työkalu
- SEO
- Blogi
- Sosiaalisen median työkalut
- Kustomoitu raportointi
HubSpot Marketing Hub Enterprise
€3300/kk
https://www.hubspot.com/pricing/marketing?term=annual
Täsmällisen markkinoinnin kaikenkattava paketti. Marketing Hub Enterprise vastaa suuremman yrityksen tarpeisiin. Sisältää esimerkiksi:
- Professional-paketin ominaisuudet
- Account-based markkinointi
- Sopeutuva nettisivujen testaus
- Ennustava liidien pisteytys
- Monipisteinen tuoton attribuointimalli
Top #6 HubSpot Marketing Hub kysymystä
Marketing Hub on alusta alkaen rakennettu osana HubSpotin CRM alustaa, mikä takaa kaikkien markkinoinnin työkalujen ja datan löytyvän samasta paikasta. Näin sinun ei tarvitse käyttää aikaa monen eri markkinointiohjelman hallintaan tai raporttien kokoamiseen itse. Marketing Hubin voi myös integroida yli 1000 eri ohjelman kanssa, jotta markkinointitiimilläsi on kaikki hyödylliset työkalut samassa alustassa.
Marketing Hubin kanssa aloittaminen hoituu lähes samantien. Kirjautumistunnusten ja käyttöoikeuksien saamisen jälkeen markkinointitiimisi pääsee suoraan kokeilemaan hetivalmiita työkaluja kuten blogia, sähköpostimarkkinointia ja analytiikkaa.
Monimutkaisemmissa käyttöönotoissa, kuten seurannassa ja SEO:ssa saattaa kestää hieman kauemmin. Me Hubitilla tarjoamme tukea koko käyttöönoton ajan niin koulutuksen kuin käytännön avunkin muodossa. Yksin ei siis tarvitse tuskailla!
Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub ja Operations Hub ovat kaikki kytketty HubSpotin CRM alustaan. Käyttäessä useampaa hubia yhdessä, päivittyy data automaattisesti jaetun alustan kautta ja pystyt seuraamaan koko asiakaspolkua ensimmäisestä nettisivuvierailusta asti.
Kyllä pystyy! Marketing Hubin Enterprise-versiossa voit luoda mukautettuja objekteja ja määritellä, mitä tietoa niihin kerätään ja miten ne käyttäytyvät muiden objektien kanssa. Näin varmistat, että keräät ja hyödynnät dataa yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla.
Marketing Hubin multi-touch revenue attribution -mallilla pystyt sitomaan markkinointiaktiviteettisi myyntituloksiin ymmärtääksesi, miten markkinointisi edesauttaa tuloksen tuottamisessa. Pystyt myös rakentamaan kustomoituja raportteja seurataksesi käytännössä mitä tahansa keräämääsi tietoa. Mukautuvat kojelaudat mahdollistavat kaiken datan tarkastelun yhdestä paikasta.
Kyllä pystyy. Marketing Hubissa on mahdollisuus tehokkaaseen kaksisuuntaiseen sykronointiin Salesforcen kanssa. Tällöin muutokset yhdessä järjestelmässä päivittyvät automaattisesti toiseen. Synkronoinnin voi myös automatisoida koskemaan vain tiettyä dataa tai lähettämään tärkeää tietoa järjestelmien välillä automaattisesti.
Jos käytät muita työkaluja, löytyy HubSpotilta yli 1000 mukautettua integraatiota, joilla voit vaivattomasti liittää lempityökalusi alustaan.
Jutellaan markinoinnista!
Varaa HubSpot Marketing Hub esittely alta.