markkinointi

Kohdennettu sisältö, oikeasta kanavasta oikeaan aikaan, ja vain yhtä alustaa käyttäen.

Teamwork 1

Kustannustehokasta Inbound-markkinointia

HubSpot Marketing ja CMS alustalla markkinointitiimi voi tehdä itsenäisesti lähes kaiken sen, minkä olette tähän asti ostaneet kolmansilta osapuolilta. Kuten sosiaalisen median hallinta, kampanjasisältöjen tuotanto ja hallinta, verkkosivujen päivittäminen, sisältöjen toimivuuden mittaaminen jne.

 

CMS small 1

Kohdennettu sisältö auttaa asiakasta ostamaan

 Yhä useammin ostaja haluaa vertailla, saada käsiinsä tietoa ja ostaa itse. Inbound-markkinointi on yrityksen keino helpottaa relevantin tiedon tarjoamista asiakkaalle. Hyvin toteutettu Inbound vetää asiakkaat puoleensa monimuotoisten sisältöjen ja digitaalisten kanavien kautta.

 

PALVELUMME

Sisältö- ja Inbound strategia

Palvelukokonaisuuteemme kuuluu mm seuraavat asiat:

  • Feature Sisältö- ja Inbound strategian suunnittelu
  • Feature Digitaalisten markkinointikanavien suunnittelu ja luonti
  • Feature Myynnintavoitteita tukevan sisältösuunnitelman luonti ostopersoonittain
  • Feature Tavoitteiden ja mittareiden luonti
  • Feature Tiimin kouluttaminen alustaan ja sen itsenäiseen käyttöön jatkossa
  • Feature Nykytila-analyysin teko
  • Feature Ostopersoonien- ja kohdemarkkinoiden kuvaus
  • Feature Sisältöjen optimointi
  • Feature Toimintamallien kuvaus
Sovi esittely

Personoitu sisältö verkkosivuilla on inbound strategian keskeinen osa

HubSpot mahdollistaa sivuston sisällön personoinnin esimerkiksi asiakassegmenttien mukaan.

Lue lisää

Kuinka markkinointi pelaa myynnin kanssa yhteen HubSpotissa?

Lue kolme esimerkkiä markkinoinnin ja myynnin automaation mahdollistamista käytännöistä.

Lue lisää

Ota yhteyttä!

Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.