Sisältö- ja Inbound strategia
Hyvä suunnittelu on tehokkaan ja toimivan markkinoinnin perusta. Sisältöstrategiassa määritetään sisältöjen tavoitteet, kohderyhmät ja myös se, miten ne tukevat myynnin tavoitteita.
Kohdennettu sisältö, oikeasta kanavasta oikeaan aikaan, ja vain yhtä alustaa käyttäen.
Kustannustehokasta Inbound-markkinointia
HubSpot Marketing ja CMS alustalla markkinointitiimi voi tehdä itsenäisesti lähes kaiken sen, minkä olette tähän asti ostaneet kolmansilta osapuolilta. Kuten sosiaalisen median hallinta, kampanjasisältöjen tuotanto ja hallinta, verkkosivujen päivittäminen, sisältöjen toimivuuden mittaaminen jne.
Kohdennettu sisältö auttaa asiakasta ostamaan
Yhä useammin ostaja haluaa vertailla, saada käsiinsä tietoa ja ostaa itse. Inbound-markkinointi on yrityksen keino helpottaa relevantin tiedon tarjoamista asiakkaalle. Hyvin toteutettu Inbound vetää asiakkaat puoleensa monimuotoisten sisältöjen ja digitaalisten kanavien kautta.
PALVELUMME
Sisältö- ja Inbound strategia
Palvelukokonaisuuteemme kuuluu mm seuraavat asiat:
- Sisältö- ja Inbound strategian suunnittelu
- Digitaalisten markkinointikanavien suunnittelu ja luonti
- Myynnintavoitteita tukevan sisältösuunnitelman luonti ostopersoonittain
- Tavoitteiden ja mittareiden luonti
- Tiimin kouluttaminen alustaan ja sen itsenäiseen käyttöön jatkossa
- Nykytila-analyysin teko
- Ostopersoonien- ja kohdemarkkinoiden kuvaus
- Sisältöjen optimointi
- Toimintamallien kuvaus
kasvata tulosta
Miten liidejä generoidaan? Miten yritys saa liidien generoinnin lisäarvon haltuun?
Lataa ilmainen oppaamme, ja nosta myynnin tehokkuus seuraavalle tasolle! Opas antaa näkemystä liidien generoinnin saloihin sekä antaa vinkkejä liidien kampanjoiden parantamiseksi.
Lue lisää ja lataa opas
Personoitu sisältö verkkosivuilla on inbound strategian keskeinen osa
HubSpot mahdollistaa sivuston sisällön personoinnin esimerkiksi asiakassegmenttien mukaan.
Kuinka markkinointi pelaa myynnin kanssa yhteen HubSpotissa?
Lue kolme esimerkkiä markkinoinnin ja myynnin automaation mahdollistamista käytännöistä.
Ota yhteyttä!
Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.