HubSpot CRM
Kattava asiakkuudenhallinta-alusta datan keräämiseen, järjestelyyn ja hyödyntämiseen. Integroitu markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalujen kanssa.
Mikä HubSpot CRM ja kenelle?
Datan manuaalinen käsittely syö arvokasta työaikaa ja alentaa työntekijöiden produktiivisuutta. Sekavien laskentataulukoiden läpikäynti, markkinointikontaktien metsästys ja raporttien jatkuva käsin päivittäminen kuluttavat sekä resursseja että hermoja.
HubSpotin CRM-alustalla pidät datasi järjestyksessä ja saavutettavissa kaikille yrityksessäsi. Automatisoitu tiedonkeruu, raportointi ja datan puhtaanapito tehostavat toimintaasi niin myynnin, markkinoinnin kuin asiakaspalvelunkin saralla.
"Siirtyminen exceleistä moderniin CRM:ään on iso loikka. Sanotaan, että käyttöönotto onnistuu, kun tiimi avaa HubSpotin heti aamusta. Olemme tehokkaan ja käytännöllisen ohjelman avulla kulkeneet kohti tätä päämäärää Hubitin osaavan opastuksen avulla. Samalla turha naputtelu ja päällekkäisten työkalujen käyttö on vähentynyt merkittävästi".
Janne Larisalo, Kaupallinen johtaja, Yyterin Virkistyshotelli
Miten HubSpot CRM helpottaa juuri sinun työtäsi?
Myynti
CRM pitää myyntiputken, diilit ja asiakastiedot järjestyksessä ja hallittavissa. Sähköposti-integraation avulla tallennat olennaiset viestiketjut asiakastietoihin kaikkien nähtäväksi. Pystyt myös koostamaan visuaaliset ja selkeät raportit myynnin seuraamiseksi ja kehittämiseksi.
Markkinointi
Järjestyksessä ja hyödynnettävissä oleva asiakasdata mahdollistaa markkinoinnin personoinnin segmentti- tai jopa asiakastasolla. HubSpotissa markkinoit tehokkaasti eri ryhmille listojen avulla, ja lomakkeilla rikastat asiakasdataasi entisestään. Raportointi ja analytiikka pitävät sinut kartalla markkinointisisältösi laadusta.
Asiakaspalvelu
HubSpotin keskitetyn inboxin avulla hoidat kaikki asiakaskanssakäymiset samassa paikassa. Pääset inboxissa käsiksi kaikkeen CRM-dataan, mikä mahdollistaa kohdennetun asiakaspalvelun ja personoidun asiakaskokemuksen. Raportoinnilla seuraat ja kehität asiakaspalvelun laatua.
Operatiivinen toiminta
HubSpotin CRM-järjestelmän pystyy integroimaan muiden ohjelmistojen kanssa, mikä mahdollistaa datan synkronoinnin usean eri alustan välillä. Sisäänrakennetulla automaatiolla helpotat kontaktien hallintaa, datan puhtaanapitoa sekä tiedon rikastamista. Kustomoiduilla raporteilla pystyt seuraamaan tarkasti yrityksellesi tärkeitä toimintoja.
Ilmainen CRM-alusta
HubSpot CRM:n perustyökalut ovat täysin ilmaisia, ja paketissa on mukana myös työkaluja myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ohjelmistoista
HubSpotin CRM-järjestelmä on 100% ilmainen, minkä lisäksi se sisältää ilmaistyökaluja jokaisesta HubSpotin Hubista. Nämä on integroitu yhteen tehden käyttökokemuksesta saumattoman. Edistyksellisempiä CRM-työkaluja on mahdollista saada käyttöön muun muassa Sales Hubin Professional ja Enterprise tasoilla.
Ilmainen CRM-paketti sisältää muun muassa seuraavia työkaluja:
- Marketing Hubista listasegmentointi, blogi, sähköpostimarkkinointi ja lomaketyökalu
- Sales Hubista diilipipeline, 1-to-1 sähköpostit, sähköpostipohjat ja sähköpostien seuranta
- Service Hubista tiketöinti, perus botit, live chatti ja jaettu inbox
- CMS Hubista laskeutumissivut, SEO suosituksia ja nettisivuliikenteen analysointi
- Operations Hubista datan synkronointi, mukautetut tietokentät ja App Marketplace integraatiot
Lue lisää ilmaisesta HubSpot CRM:stä täältä.
Top #4 HubSpot CRM kysymystä
CRM tarkoittaa Customer Relationship Management -ohjelmaa, eli asiakkuudenhallintajärjestelmää. CRM-järjestelmä auttaa yritystä hallinnoimaan ja johtamaan asiakassuhteita keskitetysti. Sen avulla järjestelet asiakasdatan muotoon, jota on helppo hyödyntää jokapäiväisessä työssä eri tiimien välillä.
Asiakasdatan lisäksi järjestelmään voi tallentaa myös muiden sidosryhmien dataa. Tällöin CRM palvelee koko organisaatiotasi, ja kaikki tieto on helposti löydettävissä yhdestä paikasta.
HubSpot on CRM-alusta. CRM:n lisäksi saat sen mukana myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkaluja. Nämä kaikki on integroitu CRM:n kanssa, mikä takaa saumattoman työskentelyn kaikilla osa-alueilla. HubSpotin kautta tiimiesi on helppo toimia yhdessä ja hyödyntää järjestelmän asiakasdataa kaikessa tekemisessä.
HubSpot on myös intuitiivinen alusta, jonka logiikka on nopea oppia. Kaikki tieto ja työkalut ovat helposti saavutettavissa, ja erilaiset automaatiot vähentävät manuaalisen työn tarvetta.
Lue lisää täältä.
HubSpotin perus CRM on täysin ilmainen niin kauan kuin haluat. Kyseessä ei siis ole ilmainen kokeilu. Saat käyttöösi CRM-järjestelmän 1 000 000 asiakaskontaktin tilalla, eikä asiakasdataa ole rajoitettu.
Edistyksellisempiä CRM toimintoja on saatavilla Sales Hubin maksullisissa paketeissa. Lue lisää Sales Hubista täällä.
HubSpot CRM soveltuu erityisesti PK-yritysten tarpeisiin, sillä se tarjoaa CRM-järjestelmän lisäksi työkaluja myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun. HubSpotin CRM skaalautuu kuitenkin helposti myös suuremman yrityksen tarpeisiin sopivaksi. Näin se palvelee myös kasvuhakuisia yrityksiä, jotka haluavat aloittaa pienellä ja laajentaa työkalupakkia myöhemmin. Kysy lisää asiantuntijaltamme täältä.
Jutellaan CRM:stä!
Varaa HubSpot CRM esittely alta.