Verkkosivujen raportointi
Parhaat verkkosivut kehittyvät jatkuvasti. Muutokset verkkosivuilla eivät voi kuitenkaan olla summittaisia, vaan niiden tulee perustua dataan.
Analysoi verkkosivujesi suorituskykyä HubSpotin sisäänrakennettujen raporttien avulla
Verkkosivujen jatkuva optimointi
Verkkosivu-uudistukset ovat liian usein noin viiden vuoden välein kertarysäyksellä tapahtuvia mullistuksia. Optimaalisesti verkkosivuja voisi kehittää jatkuvasti pienin askelin - näin ne pysyvät ajantasaisena ostajapersoonille.
HubSpotin helppokäyttöisyyden ansiosta päivitysten tekeminen ei vie aikaa ja raporttien avulla jokainen muutos perustuu dataan.
Mitä raportteja HubSpot antaa verkkosivuista?
Verkkosivuja koskien yleisellä tasolla tärkeitä KPI:tä ovat esimerkiksi verkkovierailijoiden sisääntulokanava, määrä tai sivuilla vietetty aika. HubSpotista löytyy valmiit, intuitiiviset raportit esimerkiksi edellämainittujen mittaamiseen. Mikäli keksit jotain, mistä ei löydy valmista raporttia, HubSpot antaa mahdollisuudet luoda omia räätälöityjä raportteja.
Dashboardien avulla saat yhdelle sivulle koottua raportit per aihealue, kuten esimerkiksi Verkkosivuvierailut, SoMe, Lomakkeet ja CTA:t jne.
PALVELUMME
Verkkosivujen raportointi
Palveluihin kuuluvat mm seuraavat osa-alueet:
- Tavoitteiden ja mittareiden luonti
- Dashboardien tuottaminen
- Custom -raporttien määritys ja tuottaminen
- Google raporttien hyödyntäminen ja tuki
- Sosiaalisen median raportointi
- Hakusanamainonta SEM
- Viikkoraportit ja kehitysehdotukset
Verkkosivujen hallinta helpoksi ja tehokkaaksi HubSpotin uudella CMS Hubilla
Verkkosivujen sisällön tuottaminen ja sen optimointi ei ole koskaan ollut näin helppoa. CMS Hub antaa verkkosivun avaimet markkinointitiimille.
Löydä kehityskohdat verkkosivuillasi
Hubitin verkkosivu-auditin avulla löydät nopeasti keinot, joilla sivustostasi saadaan kehitettyä yrityksesi ykkösmyyjä.
Ota yhteyttä!
Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.