Verkkosivut

Analysoi verkkosivujesi suorituskykyä HubSpotin sisäänrakennettujen raporttien avulla

Verkkosivujen jatkuva optimointi

Verkkosivujen jatkuva optimointi

Verkkosivu-uudistukset ovat liian usein noin viiden vuoden välein kertarysäyksellä tapahtuvia mullistuksia. Optimaalisesti verkkosivuja voisi kehittää jatkuvasti pienin askelin - näin ne pysyvät ajantasaisena ostajapersoonille.

HubSpotin helppokäyttöisyyden ansiosta päivitysten tekeminen ei vie aikaa ja raporttien avulla jokainen muutos perustuu dataan.


Verkkosivun raportointi

Mitä raportteja HubSpot antaa verkkosivuista?

Verkkosivuja koskien yleisellä tasolla tärkeitä KPI:tä ovat esimerkiksi verkkovierailijoiden sisääntulokanava, määrä tai sivuilla vietetty aika. HubSpotista löytyy valmiit, intuitiiviset raportit esimerkiksi edellämainittujen mittaamiseen. Mikäli keksit jotain, mistä ei löydy valmista raporttia, HubSpot antaa mahdollisuudet luoda omia räätälöityjä raportteja. 

Dashboardien avulla saat yhdelle sivulle koottua raportit per aihealue, kuten  esimerkiksi Verkkosivuvierailut, SoMe, Lomakkeet ja CTA:t jne.

PALVELUMME

Verkkosivujen raportointi

Palveluihin kuuluvat mm seuraavat osa-alueet:

  • Feature Tavoitteiden ja mittareiden luonti
  • Feature Dashboardien tuottaminen
  • Feature Custom -raporttien määritys ja tuottaminen
  • Feature Google raporttien hyödyntäminen ja tuki
  • Feature Sosiaalisen median raportointi
  • Feature Hakusanamainonta SEM
  • Feature Viikkoraportit ja kehitysehdotukset
Sovi esittely

Verkkosivujen hallinta helpoksi ja tehokkaaksi HubSpotin uudella CMS Hubilla

Verkkosivujen sisällön tuottaminen ja sen optimointi ei ole koskaan ollut näin helppoa. CMS Hub antaa verkkosivun avaimet markkinointitiimille.

Lue lisää

Löydä kehityskohdat verkkosivuillasi 

Hubitin verkkosivu-auditin avulla löydät nopeasti keinot, joilla sivustostasi saadaan kehitettyä yrityksesi ykkösmyyjä.

Lue lisää

Ota yhteyttä!

Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.