Sisällöntuotanto
Aina ei ole aikaa tai resursseja tuottaa sisältöjä itse, ja silloin me autamme asiassa mielellämme!
Kaiken kattavaa sisällöntuotantoa
Ensin on hyvä katsoa mitä on jo olemassa
Emme halua tuottaa tarpeetonta sisältöä, vaan käymme läpi ensin olemassa olevat sisällöt ja katsomme voidaanko niitä uusia, vai onko välttämätöntä tehdä kokonaan uudet yhteneväiset sisällöt eri digitaalisiin kanaviin, markkinointiin sekä myynnin käyttöön.
Sisältöä tavoitteiden mukaisesti
Sisältösuunnitelman lähtökohtana toimii liiketoiminnan- ja myynnin tavoitteet huomioiva sisältöstrategia, josta löytyy ostopersoonat, tavoitteet ja kanavat. Tätä hyödyntäen teemme sovitut sisällöt sovittuihin kanaviin, hakukoneoptimoinnit huomioiden - avaimet käteen.
PALVELUMME
Sisällöntuotanto
Palvelukokonaisuuteemme kuuluu mm seuraavat asiat:
- Sisällön auditointi
- Sisältöstrategia
- Sisältösuunnitelma eri digitaalisiin kanaviin
- Markkinointi- ja myyntimateriaalien tuottaminen
- Markkinoinnin automaatiokampanjoiden kokonaisvaltainen tuottaminen
- Hakukoneoptimointi
- Brändin mukaisten pohjien luominen (myös itsenäiseen sisällön tuotantoon)
- Tavoitteiden ja mittareiden asetanta
- Seurantamallin- ja raportoinnin luominen (itsenäiseen seurantaan, tai meidän toimesta tehtävään)
- Kouluttaminen itsenäiseen käyttöön jatkossa
3 Esimerkkiä myynnin ja markkinoinnin automaation killerikäytännöistä
PK-yrityksetkin voivat käyttää automaatiota kasvaessaan. Blogissa kolme esimerkkiä, joissa automaatio yhdistää myyntiä ja markkinointia ja tuo tehokkuutta toimintaan.
Verkkosivujen hallinta helpoksi ja tehokkaaksi HubSpotin uudella CMS Hubilla
Markkinoinnin sisältöjen tuottaminen ja julkaisu verkkosivuille ei ole koskaan ollut näin helppoa. CMS Hub antaa verkkosivun avaimet markkinointitiimille.
Ota yhteyttä!
Tehdään yhdessä myynnistänne se voittava joukkue.